Termelési adminisztrátor

 

 

Főbb feladatok, munkák:

 

  •  A társaság termeléséhez kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátása
  • Termelési adatok rögzítése a vállalatirányítási rendszerbe
  • Adatszolgáltatás, kimutatások készítése
  • A műszaki és a pénzügyi terület operatív munkájának támogatása

Az álláshoz tartozó elvárások:

 

  • Minimum középfokú végzettség
  • MS Office (Excel, Word) magabiztos felhasználói ismerete
  • Precíz, pontos, önálló munkavégzés
  • Jó kommunikációs készség

 

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

 

  • ERP/termelésirányítási rendszer ismerete (SAP, Navision)
  • Termelő vállalatnál szerzett tapasztalat
  • Gazdasági (pénzügyi/számviteli), vagy műszaki szakirányú középfokú végzettség
  • Angol nyelvtudás

 

Amit kínálunk:

 

  • Versenyképes fizetés
  • Stabil, magyar tulajdonosi háttér
  • Szakmai fejlődési lehetőség
  • Összetartó közösség

 

 

Adatvédelem

1 + 2 =

Várjuk jelentkezését!

 

Az alábbi űrlap kitöltésével tudja felvenni a kapcsolatot a cég személyzeti osztályával.

Kérem küldje el üzenetét és elérhetőségét, mi visszahívjuk! 

 

Széchenyi 2020